21 Ocak 2015 Çarşamba

OREOLU MAGNOLİA PUDİNG


İlk olarak muzlu denemiştim ve sonuçtan çok memnun kalmıştım. Daha sonra cookshop'ta oreolu yedim ve evde denemeye karar verdim. Orjinaline çok yakın bir lezzet elde ettim. Ben oreo yerine borneo kullandım siz evde hangisi varsa onu kullanabilirsiniz.

Malzemeler:
  • 1 litre süt
  • 1 su bardağı şeker
  • 2,5 yemek kaşığı nişasta
  • 1,5 yemek kaşığı un
  • 2 yumurta sarısı
  • 1 paket vanilya
  • 1 kutu krema
  • Paketin büyüklüğüne bağlı olarak 2-3 paket oreo veya borneo
Hazırlanışı:

Süt,şeker,un,nişasta ve yumurta sarısını tencereye alın. Çırpma teliyle karıştırın ve ocağa alın kaynayana kadar karıştırarak pişirin. Kaynamaya başladıktan sonra ocaktan alın. Krema ve vanilyayı ekleyin mikserle biraz çırpın.
Oreo bisküvileri rondodan geçirin. Borcamın tabanına bisküvinin yarısını yayın. Üstüne pudingin tamamını dikkatlice dökün ve düzeltin. Üstüne bisküvinin geri kalanını dökün. Soğuduktan sonra dolaba kaldırın. Mümkünse en az 1-2 saat dolapta dinlendirin. Büyük dilimler halinde tabakta servis edin. Dilerseniz benim yaptığım gibi tabağa koyduktan sonra biraz daha bisküvi kırıntısı koyup meyveyle süsleyebilirsiniz. Duble oreolu olur o zaman:)
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder