14 Ekim 2014 Salı

MUZLU MAGNOLİA PUDİNG


Bu pudingi bloglarda çok sık görüyordum uzun zamandır denemek istiyordum nihayet denedim ve bu kadar geç kaldığım için kendime çok kızdım:) Şuan bir taraftan pudingi kaşıklayıp bir taraftan bu yazıyı yazıyorum nasıl hafif nasıl lezzetli nasıl tatlı bir tatlı oluyor anlatamam denemeniz gerek:)
Temeli üç malzeme vanilyalı puding, muz ve cici bebe bisküvisi.Bildiğimiz bisküvili muzlu puding aslında yani:) Farkı pudingin içine katılan krema ve cicibebe bisküviyle yapılınca çıkıyor ortaya. Bu üçü bir araya gelip mükemmel bir lezzet çıkarıyor ortaya. Bursa'ya şubesi açılır açılmaz cookshop 'a gidip ordada deneyeceğim mutlaka. Bu basit ama bir o kadarda güzel tatlıyı denemediyseniz mutlaka deneyin.

Magnolia Puding(6-7 kişilik)

1 litre süt
1 su bardağı şeker
3 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı un
2 yumurta sarısı
1 paket vanilya
1 kutu krema
3-4 adet muz
1 paket cicibebe bisküvisi

Hazırlanışı:

Süt,şeker,nişasta,un ve yumurta sarılarını tencereye alın. Çırpma teliyle karıştırıp ocak üstüne alın kaynayana kadar karıştırarak pişirin. Kaynamaya başladıktan sonra ocaktan alın vanilya ve kremayı ekleyip çırpın. Cicibebe bisküvileri rondodan geçirin, muzları dilimleyin.
Servis kaplarınızın dibine biraz bisküvi koyun üstüne pudingden 1-2 kaşık koyun üstüne yine bisküvi koyun kenarına ve ortasına muzları dizin üstüne tekrar puding koyup bisküvi ve muzla süsleyin.
Muzlar karardığı için üstüne servisten hemen önce koyarsanız daha iyi olur. Muz yerine çilekte kullanabilirsiniz Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder