26 Kasım 2014 Çarşamba

ÇİKOLATALI MİLFÖY


Kahvaltı için pratik ve lezzetli bir seçenek. Aniden gelen misafirlerinizede hazırlayabilirsiniz. Sadece 3 malzemeyle hemde! Ölçü vermiyorum kişi sayısına göre ayarlayabilirsiniz kişi başı 2 milföy yeterli oluyor ama siz fazla fazla yapın çünkü asla 2 taneyle yetinmeyeceksiniz:)


Malzemeler:

  • Milföy
  • Nutella(Ben torku kullandım)
  • Pudra şekeri
Hazırlanışı:

Milföy yapraklarını 4 e bölün. 4 parçanın ikisine çay kaşığı yardımıyla nutella koyun diğer parçayı üstüne kapatıp kenarlarını çatalla bastırın. Ben sermeyi unuttum ama:) siz yağlı kağıt serili tepsiye arasında boşluk kalacak şekilde yerleştirin. Üstlerine yumurta sarısı sürün.

Kızarana kadar pişirin. Fırından çıkardıktan sonra ilk sıcaklığının gitmesini bekleyip pudra şekeri serpin ve servis edin. İşte bu kadar. Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder